>
Forgotten Without you

I want to forget that.

09:16 Raisa
Vreau sa uit.Sa dau totul uitarii si sa-mi spun ca numai exista.Stiu ca voi putea reusii,dar am nevoie de timp.Nu ma poti obliga sa fac lucruri care nu-mi plac,nu ma poti obiliga sa ma arunc in marea de amintiri tulbure si neagra.Nu vreau sa raman inchisa in aceasta cutie de carton care va fi uitata de toti.Nu ma voi tine dupa tine si nu voi esua.Imi voi asculta inima,nu te voi asculta pe tine.Stiu ca ma minti.Intotdeauna ai facut-o.Ai aruncat cu minciuni ca si niste foi de hartie goale,le-ai aruncat in aer.M-ai lasat sa cad,iar acum cand m-am ridicat vrei s-o faci din nou.Te voi da uitarii,incetul cu incetul si voi realiza ca viata mea continua,indiferent daca nu esti tu in ea.Imi simt inima batand,iesind din piept,amintirile ma strafulgera in mod ironic.Acest joc fara sfarsit ma tine pe acelasi loc,nepermitandu-mi sa merg mai departe.Dar..cu ajutorul fericirii voi scapa.E simplu sa fi fericit,dar e greu sa-i faci pe altii sa simta fericirea ta.Stiu ca te voi da uitarii,stiu ca vei ramane inchis acolo unde iti era locul din totdeauna.Numai cad in capcane false,numai sunt o fetita care se uita in urma ei.Capul sus,privirea inainte si cu prieteni langa tine.Acesta este sensul vietii mele.Stiu ca tu nu ai ce cauta in aceasta mascarada,tu ti-ai terminat numarul.Nu te voi mai cauta,nu te voi ruga sa vi inapoi..S-A TERMINAT!   I want to forget that.

You Might Also Like

4 Curioşi

  1. Frumos si trist in aceeasi masura!Este urat ca vrem sa uitam persoane pe care le iubim sau le-am iubit ,dar poate asa este mai bine.
    Esti puternica!Timpul le va rezolva pe toate!:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place postarea:). Cred ca cel mai bine ar fi sa iertam, dar sa nu uitam. Insa daca asta e singura solutie... nu prea avem de ales, nu?

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
  3. @Danyela:Multumesc

    @Dee:Asa e..ai mare dreptate;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte bine spus, uitarea este un sentiment involuntar care apare după un anumit timp, nu putem uita o persoană sua anumite sentimente pentru că vrem, din păcate nu funcţionăm aşa de uşor. Dar după cum ai spus cu prietenii lângă tine şi cu multă voinţă, încredere se poate lua de la capăt, dar întotdeauna şi acea persoană va fi parte din tine, din maturitatea şi din trecutul tău.

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact