>
Dreams Mirrors

Fake Mirror..

09:40 Raisa
Ati simtit vreodata cum e sa privesti o oglinda falsa?Cand te uiti in ea sa simtit ca nu esti tu,ci altcineva?Privirea imi joaca feste..ma uit cu disperare in oglinda si vad o fata care se uita direct la mine cu niste ochi posomorati si incruntati.Intind mana,imi intinde si ea mana..e un joc din care nu mai vrea sa iesim.Imi ating suvitele din par iar ea,isi smulge parul..schitez un zambet,iar ei ii dau lacrimile.Cine este aceasta copie a mea,dar care este trista?De unde are atatea lacrimi de aruncat pe degeaba?Incerc sa scap de privirea ei..dar ma pierd in propiile mele memorii.Imi aduc aminte ca asa eram eu,acum ceva vreme..ca imi era dor de tine..ca eram trista si ma criticam pentru oricare pas pe care il faceam.Dar acum..acum ce poate sa ma faca trista?Acest zambet pe care eu il schitez..e doar un zambet de suprafata?Incerc sa ma misc..dar fata ma tine in loc.Nu ma lasa sa plec.Deodata vad ca imi intinde mana,si imi spune:,,hai cu mine".Oare ce e cu fata asta?Cine e..de unde vine?Stiu ca nu sunt eu..aceasta nu poate fi o oglinda adevarata!Incerc sa ating oglinda si dintr-o data ma trezesc din nou unde am fost.Ce a fost acest vis ciudat?Ce e acea oglinda falsa care imi spunea sa o indrum?Doar dupa un timp..am analizat ce am visat..acea era oglinda sufletului meu care incarca sa fie fericit,si care numai cu ajutorul meu v-a putea sa zambeasca din nou.Doar cu incredere va rasari din nou soarele in ochii lui..:]

You Might Also Like

8 Curioşi

  1. Măcar o fărâmă din noi se ascunde în spatele oglinzii:).
    Frumoasă şi inedită postarea, felicitări!

    Dee

    RăspundețiȘtergere
  2. superbe toate postarile tale ;x ador sa-ti citesc blogul :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumoss..:X:X iti iubesc postarea:X sincer...esti foarte talentata...bvoo

    RăspundețiȘtergere
  4. Presupun ca scrii ce simti!:) Si este minunat ce faci tu aici. Te detasezi de sentimente, este foarte bine. Iti ador blog`ul!:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Superb :x
    Da... oglinda poate minti, fiindca nu arata ce este inauntru.

    RăspundețiȘtergere
  6. @Dee':Asa-i..ai perfecta dreptate.
    @The Girl with blue eyes:Multumesc!Si eu pe al tau:*
    @Gabryela:Multumesc..:">

    RăspundețiȘtergere
  7. @Denisaaa:Nu ma prea pot compara cu tine:">..Multumesc!
    @Kyky:Da.scriu ce simt.Multumesc>:D<
    @DeeDee:Poate minti atunci cand noi credem ce este in ea..:*..Multumesc

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact