>
Without you

Cu ochii mintii..:]

08:23 Raisa
Am vazut..si nu am vazut cu ochii mei.Am vazut cu ochii minti.Pot constientiza ca sunt multi oameni tristi pe acesti pamant,iar eu nu vreau sa ma numar printre ei.In aceasta minge de sticla de unde nu mai avem scapare,se imbina niste sentimente aparte,fiecare cu farmecul lor.Nu vreau sa ma mai cauti..sa imi spui ca sunt perfecta pentru tine.E prea mult,sti..uneori te saturi sa tot auzi aceleasi sczue la nesfarsit,sa il ierti iar si iar,sa traiesti aceasi drama zilnic.Pot privi cu ochii mei acum si stiu ca nu merita sa fiu trista pentru cineva care se afla in viata mea degeaba,care a fost doar un parazit profitand de mine.Nu are rost...acum pot vedea cu ochii mintii.Nu trebuie sa ai un ochi al mintii ca sa poti gandi.Si stiu ca m-am trezit definitv din vraja ta,am invins-o cu ajutorul altora,am putut sa ma duc mai departe.M-am saturat sa tot jur la nesfarsit ca nu voi pica in aceasta plasa,m-am hotrat sa trec peste ea.Fericirea este un simplu truc pe care oricine il poate descoperi,dar pentru asta trebuie sa invete sa treaca peste acele momente care il impiedica a fi fericit.Acum voi merge pe calea mea,rascrucea mea a disparut,am ales calea cea buna.Nu se va mai intampla nimic..pasii mei vor fi imprimati in nisipul umed pe care pasesc iar gandurile si faptele mele se vor agata de viata,asa cum am facut si eu.Aceasta e calea mea si sunt sigura ca o voi urma.

You Might Also Like

4 Curioşi

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact