>
Butterfly One Life

Butterfly,fly away!

10:26 Raisa
Sunt un fluture.Un fluture care incepe sa-si deschida aripile si sa zboare spre un nou taram.O noua lume ma asteapta si sunt sigura ca voi alerga spre ea.Numai sunt condusa de minciuni,de inselaciuni si lacrimi...acum pot sa imi deschid ochii pentru a privi lumea in felul meu.Nu mai trebuie sa ma ascund in spatele altora cand vine vorba de curaj.Ma invaluie in voal cristalin al sinceritatii iar cuita veche cu amintiri a fost lasata in acelasi colt putred si plin de praf.Nu voi mai cadea prada tutuor rautatilor,nu voi mai pune la suflet aceste vorbe aruncate-n vant.Va trebui sa prind curaj ca viata mea sa se schimbe si nu va fi atat de greu.Inima mea poate simti atunci cand cineva o jigneste,cand altii nu au incredere in mine si vad o fata buna de aruncat la gunoi chiar si cei mai apropiati mie cred asta.SI ce?Sunt doar eu,asa cum sunt..nu trebuie sa fiu comparata cu altii pentru faptele mele si nici sufletul meu nu trebuie sa sufere.Nu voi mai baga de seama setea de perfectiune a celorlalti..si ei sunt la fel.Ma vor perfecta,dar ei nu-si vad greselile.Culorile aripilor mele incep sa se extinda atunci cand sunt cuprinsa de dragostea celorlati.Nu trebuie sa fiu apreciata,trebuie sa ma fac iubita.Viata aceasta nu se mananca usor si numai cu forta si tarie de caracter poti sa treci peste orice.Fiecare viata are un coltisor de Rai care trebuie trait din plin,dar care,la un moment dat dispare.Nu te mai plange..maine e o noua zi.Butterfly,fly away!

You Might Also Like

4 Curioşi

  1. Foarte frumos post, ai dreptate, momente triste sunt şi vor mai fi, trebuie doar să căutăm în noi puterea de a merge mai departe în căutarea altor momente care se vor transforma în amintiri, pentru că amintirile sunt ceea ce ne rămân din zborul nostru neîncetat prin viaţă.

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumos...superb:X:X si te sustin in totalitate in tot ceea ce spui...ai dreptate.
    Este foarte frumoasa postarea:*

    RăspundețiȘtergere
  3. @Miiuta:Ai perfecta dreptate.Momente rele au fost si vor fi mereu in viata noastra.

    @Gabriela:Multumesc:-*

    RăspundețiȘtergere
  4. Fly to the sky butterfly!:x And back...or no?

    Dee.

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact