>
Fairytale Sky

Belive in stars..:]

10:12 Raisa
Oare si stele au o poveste?Oare si ele sunt rupte dintr-un basm la fel ca noi?Cand le vezi,sunt atat de mici si neinsemnate,dar ele defapt au o lumina puternica,vie si nestinsa,mult mai puternica ca a soarelui nostru.Intotdeauna am vrut sa imi caut steaua,sa imi pun sperantele in ea.Vreau sa o urmez,sa ma indrume spre singura mea cale si sa imi petcetluiasca viitorul.Singura mea stea imi va scrie propia mea poveste de viata,imi va tatua pe inima un milion de mici stelute care se vor transforma in  sentimente..stelele..sunt un basm.Sunt micile mele zane pazitoare pe care pot sa le veghez,ele imi  reprezinta caracterul si..desi sunt atat de importante pentru mine,ele activeaza doar noaptea.Pe cerul intunecat se vad niste pete,niste urme ale unor ingeri care si-au pierdut aripile si au aterizat pe pamant.Intotdeauna voi crede in acest basm cu stele,desi numai sunt un copil,as vrea sa cred ca intr-o zi ele vor fi adevarate si ca orice dorinta mi-as pune se va indeplini.Fiecare are povestea ei,fiecare traieste mai mult sau mai putin in acea Galaxie a Stelelor..vor lumina mereu pe cei care au nevoie de ajutor,ele nu vor disparea de pe cer,ele ne vor veghea mereu..sunt ingerii pe care noi ii putem vedea.Poate ca noi nu le consideram importante,ci le consideram mici si  stinse ,nu ne putem compara puterea cu a lor.Desi par atat de marunte,ele lumineaza foarte puternic.Voi crede mereu in acest basm nesfarsit:in stele..

You Might Also Like

8 Curioşi

  1. Crezi in ce vrei tu sa crezi!Crezi in stele si visele tale se vor indeplini!
    Te pup!:*

    RăspundețiȘtergere
  2. scrii frumos.
    ai un blog nice,iar melodia e foarte frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  3. @Danyela:Asa e..Multumesc!

    @Denisaaa:Multumesc frumos!>:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumos...Chiar mi-au dat lacrimile cand citeam si ascultam aceasta muzica pura, inocenta(asa o numesc eu) Chiar foarte frumoasa alegere si stelele.Ai dreptate sunt ca niste ingeri care ii poti vedea.
    Foarte frumos:X

    RăspundețiȘtergere
  5. Cât de superb!:) Postările tale îmi fac întotdeauna ziua mai bună!

    Dee

    RăspundețiȘtergere
  6. @Gabriela:Multumesc frumos>:D<

    @Dee:Multumesc:">Ma bucur ca iti plac:x!

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte frumos! acest mici stele chiar o poveste a lor,chiar si o poveste a ta! :)Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  8. @Roxy☺:Multumesc Roxy!Si tu scri foarte frumos.

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact