>

Viata ca o bomboana..:-*

14:46 Raisa
                                                                          
Imi place viata..ca o bomboana.:)Uneori e dulce,alteori e acra..dar asa cum e ea,este viata mea.Si merita sa o traiesc din plin.Daca as compara viata cu o bomboana s-ar potrivi perfect..si de ce spun asta?Si viata e la fel de frumoasa ca o bomboana,e la fel de dulce si de acra,dar si foarte colorata..Si nu numai-eu sunt dependenta de viata la fel ca si un copil de bomboane.Deci viata se potriveste perfect cu o bomboana>:D<

You Might Also Like

2 Curioşi

  1. Imi place cum compari,cum transpui si cum scri..dar am o singura intrebare..ideile sunt originale?

    RăspundețiȘtergere
  2. Da..ideile mele sunt originale..Adica nu le copiez de la altii sau etc.Daca le-as copia ce rost ar mai avea sa scriu?Ca nu sunt ideile mele,sunt ale altora..si multumesc..sper ca o sa mai citesti si o sa te incant zilnic:-*

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact