>

Un singur scop...:]

08:12 Raisa
                                                                        
Fiecare avem un scop.Avem fiecare scopuri diferite..si ne tinem strans de ele pana la final.Cand vrei sa iti indeplinesti scopul,lupti din toate puterile,dai tot ce poti..e cel mai mare vis pe care il poti avea.Dar..eu ce scop am?Pentru ce am fost trimisa in aceasta lume?Nici macar eu nu stiu...poate am scopul de a inveseli lumea..dar ea sa nu ma inveseleasca pe mine..poate sunt data doar ca o papusa pe care toata lumea o manevreaza.Dar eu vreau sa am alt scop..vreau sa fiu fericita pana in clipa in care voi inchide ochii.Lupt pentru asta..dau tot ce pot..ochii mei nu cedeaza,iar noaptea ma gandesc pentru a doua zi.Nu vreau sa cad si sa ma prabusesc,nu vreau sa fiu singura!Scopul meu atarna legat de un fir de ata impreuna cu ambitiile si dragostea.Pana cand va mai fi asa?Vreau sa zbor pana la el si sa inec toate amintirile neplacute si toate visele neimplinite care ma impiedica sa il implinesc.Dar de unde acea putere?Cred ca puterea aceea se extrage din adancul inimii mele..din cea mai mare dorinta de a fi fericita.. 
                                                                          

You Might Also Like

6 Curioşi

  1. Da..asa e..fiecare avem un scop si dorim din adancul inimii sa il indeplinim..>:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. :)...Daca nu am avea un scop..nu am fi oameni.Frumoasa postarea:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Lor3:Da..fiecare avem cate un scop..si vrem sa il indeplinim:x

    @Dee':Mersii :*

    RăspundețiȘtergere
  4. @Cristina:Asa e..daca nu am avea un scop in lumea asta nu am fi oameni..

    @Andreea:Multumesc:x

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact