>

Top 10 cele mai amuzante cazaturi pe Scena:).Part 2.

08:54 Raisa
Heyy!Stiu ca nu v-am mai scris de cateva zile..am fost cam ocupata.=D..ma rog am revenit cu partea a 2-a a topului.


Pe locurile 4 si 3 se afla niste manechine..care din pacate nu au fost invatate sa se fereasca de cazaturile in public:]]


                                           
                                           
Pe locul 2 se afla alt manechin..care a ocupat locul 1 la cea mai lunga prezentare de moda:]].Credeti-ma..am ras cu lacrimi:))
                                         
Iar locul 1-la ocupat domnul EMIL BOC:]].Cea mai amuzanta cazatura din toate timpurile-Domnule Boc daca mai picati odata asa..o sa va revina mintea demult pierduta=D.
                                                              

You Might Also Like

0 Curioşi

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact