>

Tatoo..

09:40 Raisa

Te-ai gandit vreodata cum e sa ai un tatuaj pe inima?Cum e sa simti ca porti pe cineva permanent in inima ta?Eu simt asta..am tatuate in inima o gramada de momente din viata mea..dar cel mai important tatuaj..esti tu!Vreau sa traim clipele ramase impreuna,sa ne plimbam impreuna in zilele dupamiezii..asa cum o faceam demult.Tatuajul facut de tine nu se va duce niciodata din inima mea..va ramane prezent acolo..chiar daca va fi si intr-un coltisor mic..nu conteaza.Esti in inima mea..te port zilnic cu mine,in gandurile mele si in visele mele.Nu-mi doresc comori,nu-mi doresc popularitate,nu-mi doresc apreciere..imi doresc doar sa fiu fericita.Sa simt ca atunci cand merg pot sa prind aripi,sa dansez in mijlocul strazii desi ma fac de ras,sa sar intr-un lac inotand pana la mal..asta inseamna fericire..sa am alaturi de mine prietenii care ma sustin..si..sa te am alaturi pe tine.Nu-mi pasa ce spun altii,nu ma mai intereseaza..stiu ca oricum nu ii voi multumi..dar imi pasa ce spui tu,ce gandesti tu..ce simti tu.Am tatuate in palma o gramada de momente care le-am relizat cu ajutorul ei,am tatuate in minte primele esecuri..prima mea dragoste.Si desi incerc sa uit..nu pot.Nu mi se poate sterge din memorie ca atunci..candva..acel cineva s-a jucat cu mine.Asta inseamna sa ai un tatuaj.Desi nu se vede..il simti..simti cum te apasa si iti reaminteste de acea persoana zilnic.

You Might Also Like

1 Curioşi

  1. Tatuaj pe inimă... cât de bine sună!:)
    Îmi place postarea, e foarte originală:).

    Dee

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact