>

Sunt imuna..

09:36 Raisa
                                                                           
Sunt imnuna la comentarii rautacioase.Numai incerc sa fug de ele,sa le ocolesc.Pentru ce?Ele tot vor fi facute si de acum inainte..degeaba incerc sa indrept lumea..nu o sa reusesc.Nu o sa-i reusesc sa-i fac sa ma placa asa cum sunt..am prieteni asta e important.Nu voi incerca sa daram zidul acesta de ura care ne inconjoara..va trebui sa se darame singur..eu nu mai pot lupta singura impotriva a sute de oameni..mai sunt si din acestia.Stiu ca nu le place cum ma imbrac,nu le place cum sunt.nu le place ce fac..atunci sorry asta sunt eu!Si nu o sa ma puteti impiedica sa visez sau sa ma imbrac aiurea..ma imbrac cum vreau si fac ce vreau.Desi incercati sa ma faceti sa sufar..nu veti reusi..m-am obisnuit cu remarcile voastre despre viata.Eu privesc viata in alt fel..o privesc ca pe un dar nu ca o bataie de joc..nu trebuie sa fiu exact ca voi..eu sunt diferita.Prietenii mei ma accepta asa cum sunt si nu comenteaza ca altii..numai bag de seama ..sunt imuna:)

You Might Also Like

3 Curioşi

  1. Da sa sti ca sunt multi oamenii care ne sunt impotriva de aceea trebe sa fim noi si mai uniti.

    RăspundețiȘtergere
  2. Asai stefan..Multumesc de comentariu..:-*

    RăspundețiȘtergere
  3. Nimeni nu este perfect!
    Cine te place te place pentruu ceea ce esti nu pentru ceea ce ei vor sa fi:)Acele persoane trebuiesc tratate cu indiferenta;)
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact