>

Sunshine..:]

07:40 Raisa
Lumina,fericire si soare...asta e calea mea.Stralucesti din nou cu aceeasi putere ca la inceput.Te privesc si simt cum te apropii de mine si imi incalezesti inima.Toata gheata s-a topit..acum inima mea poate trai.O ploaie se abate in calea mea,dar tu o opresti.Cine esti tu,de unde ai atata lumina?Simt ca plutesc si ma prinzi de mana pentru a merge impreuna catre un nou inceput.Frunzele prind din nou viata,vantul imi adie din nou parul lung si moale.M-ai trezit..eram amortita.Corpul meu nu vroia sa se miste,nu vroia sa mearga catre tine.Am deschis ochii si am vazut o noua fata a ta.Imi intinzi o floare,iar eu,raman ca si paralizata uitandu-ma la tine...nu mai inteleg.Nu inteleg de ce m-ai facut sa sufar si acum o luam de la capat.Pentru ca sunt eu dependenta de tine..nu te pot lasa sa pleci...sunt dispusa sa fac orice,sa ma controlezi,sa-ti bati joc de mine..dar pastreaza-ma langa tine.Povestea aceasta nu e la final inca..mai trebuie continuata.Si stiu ca doare..dar trebuie sa accept realitatea..nu pot trai fara tine!De fiecare data cand iti vad chipul,e un nou inceput..un nou rasarit de soare,o raza de lumina,sperante si vise.Le vroiam...tu mi le-ai luat..dar acum mi le-ai dat inapoi..m-ai redat pe mine..:)

You Might Also Like

2 Curioşi

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact