>

Sometimes I remember..:[

13:58 Raisa
                                                                          
Cateodata imi amintec cum ne plimbam tinunda-ne de mana pe strazile laturalnicile ale orasului.Imi amintesc cum ma minteai cum ca sunt cea mai frumoasa si ca iubirea noastra va fi vesnica.Acum cu lacrimi in sufletul meu imi amintesc imaginea ta,ca intr-o rama veche si prafuita,uitata pe un raft intr-un colt al camerei.Imi aduc aminte cum ma strangeai in brate si radeai zicandu-ti in gandul tau:uite inc-o fraiera care e topita dupa mine.Am crezut in tine si am crezut in noi..dar ne-am daramt ca un castel fara aparare..nimic si nimeni nu mai poate da inapoi acele momente..acum imi amintesc de ele ca de un cinematograf vechi si parasit..au fost si ele momente din viata mea..

You Might Also Like

4 Curioşi

  1. Da..asa sunt toti..te mint ca tin la tine si nush ce si dupaia te lasa in voia sortii..toti sunt la fel:|

    RăspundețiȘtergere
  2. Amintirile sunt singurele care ne raman prietene adevarate atunci cand ramanem singuri, fie ca sunt ele placute sau neplacute. Ne invaluiesc si ne mangaie cu caldura, ne poarta in trecut si ne ajuta sa retraim clipele noastre de mult apuse. In final, totul ce ne ramane in viata sunt amintirile si nu averile imense care nu vor cumpara nicicand fericirea!

    RăspundețiȘtergere
  3. Iubirea poate fi edenica asemeni Raiului..dar poate provoca durere asemeni focului din Iad..:-<
    :(
    asta..e..
    Trebuie sa trecem peste..:)..oricat de dureros ar fi..:(

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact