>

Smell of happiness...:]

09:28 Raisa
Simt mirosul tau..simt mirosul fericirii.Simt cum curge in mine si ma duce pe o pajiste cu prieteni in jurul meu.Pasesc inainte,dar pasul tau imi taie calea.Nu pot sa ma misc,doar ma strangi in brate si simt cum toata lumea ma apreciaza,cum toata lumea ma iubeste pentruu ceea ce sunt.Acum nu mai am nici o indoiala,tu esti fericirea mea.Te simt atat de aproape de mine...si acum ca esti aici nu te mai vad..doar iti simt mirosul.Iti simt prezenta,simt cum imi mangai fata delicata.Ai aruncat o vraja asupra mea.Ai reusit sa ma farmeci,sa simt ca nu pot fara tine.Chiar daca nu ma vezi zambind..eu sunt fericita.Daca nu ma mai simti langa tine..eu sunt in gandul tau.Eu sunt langa tine orice ar fi,daca nu mai sti..sau daca m-ai uitat..eu sunt in preajma ta.Nici o ploaie nu ma indeparteaza de tine,nici un tunet nu ma face sa ma misc..nimic.Am o comoara in inima mea,o comoara care nu poate fi vanduta.Si stiu ca tu...esti acea comoara.Mai ramai putin in sufletul meu..te rog.Adu-mi fericirea si vei fi rasplatit.Nu pot sa te uit..e un chin sa urasti pe cineva daca cu adevarat ti la el.Nu exista un drum intre noi..exista doar o piatra..trebuie depasita.Mai ramai langa mine..

You Might Also Like

2 Curioşi

  1. "Chiar daca nu ma vezi zambind..eu sunt fericita"
    Cât de frumos!:) Uneori nu e nevoie de nimic... doar să fii fericită!:)

    Dee

    RăspundețiȘtergere
  2. Uh...atat de frumos:)Exact de postarea astea aveam nevoie acum:*Ador modul tau de a scrie:)Succes in continuare!:*

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact