>

Si totusi..uneori imi e frica..:[

09:15 Raisa
                                                                                  
Uneori imi este frica..imi e frica ca tot ce am construit se va darama,in hohotele de ras ale celorlalti.Imi e frica ca toti cei care ma apreciaza se vor intoarce impotriva mea.Sunt speriata de tot ce se intampla in jurul meu..as vrea sa ma lase in pace..sa nu mai oblige sa fac ce vor ei,sa nu mai incerce sa ma darame cand vad ca sunt fericita.Cateodata am un sentiment ca toti ma vor ignora si nu vor mai vorbi cu mine,ca altcineva ma va sustine..si nu pot fi optimista.Cand reaitatea ma trezeste nu am ce face,trebuie doar sa o infrunt..asa cum este ea,trebuie sa suport consecintele acestei lumi.Daca eram un fluture traiam doar 3 zile..dar traiam fericita..dar totusi ma bucur ca traiesc si ca pot sa realizez cum este lumea defapt.Mi-am deschis demult  ochii si am observat cine vrea sa-mi faca rau,si cine ma apreciaza..cine tine intradevar la mine.Desi stiu ca aparentele inseala,ma bucur de ele cat mai pot..si stiu ca Cineva Acolo Sus ma protejeaza si vede tot ce se intampla in jurul meu..vede toate greutatile si ma ajuta.Dar frica mea de singuratate va fi prezenta in sufletul meu..cat voi trai.

You Might Also Like

2 Curioşi

  1. Acel sentiment de teama va avea mereu un loc in sufletele noastre.
    Asa cum ai spus si tu aparentele inseala de cele mai multe ori.
    Fi increzatoare in tine.Esti o fata puternica!Ai grija de tine:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Cineva acolo sus ne vegheaza..si e cu noi tot timpul..chiar daca noi nu realizam asta.

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact