>

Pentru prieteni..:]

09:26 Raisa
Acum stiu ca fara voi sunt un nimic...degeaba incearca lumea sa spuna ca nu am nevoie de prieteni ca sa fiu fericita...eu stiu ca nu e asa.Un prieten face cat toti banii din lume,iar un prieten pe viata nu are valoare.Langa un prieten ti-e cel mai bine deoarece el te indruma pentru a fi fericit..cu el te simti in spatiul tau.Nu as avea cuvinte ce s-ar intampla daca nu as avea prieteni..as sta intre 4 pereti singura si trista.Dar pentru ca existati voi,soarele rasare iar si iar pentru mine,dar si apune vestind o noua zi!Pentru ca exista prietenii lumea e asa fericita..o spun asta pentru ca o simt,simt un sentiment mai puternic decat mine care ma atrage pe calea fericirii,il simt ca ma atrage spre prieteni si nu ma lasa sa mai plec de langa ei.Si daca as fi in Alaska cu ei si am muri de frig,eu as fi fericita ca o sa-mi vina sfarsitul alturi de ei,si o sa mor fericita!>:D<


                                                                        

You Might Also Like

1 Curioşi

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact