>

Past,Present and Future..

09:39 Raisa
                                                                            
Trec nestingherita printr-o lume de cristale.Pe 3 tablite mici scrie cu litere de tipar:Trecut,Prezent si Viitor.Ma tin strans de tablita pe care scrie ,,trecut "si  ma trezesc intr-o lume neschimbata,cu tot aceleasi personaje dar cu mai multa durere.Anii trec iar in trecut lucrurile nu se schimba..se schimba doar emotiile,situatile si varsta persoanei respective.Prezentul..este acest comsar din care eu vreau sa ma trezesc.Vreau sa zbor departe..nimeni sa nu ma mai raneasca si nimeni sa nu ma impiedice sa fac ce-mi doresc.Alerg dupa vise..care..partial stiu ca nu se pot indeplini..Atat imi doresc..sa ma vad odata fericita si mandra de ceilalti.Iar viitorul..viitorul este ceea ce voi fi..voi fi un adult fericit  sau unul trist si posomorat?Vreau ca prezentul sa se schimbe incepand de acum...vreau sa nu mai bag de seama rautatile celorlalti.Iar daca prezentul se va schimba..se va schimba si viitorul.Practic pot sa imi fac soarta de una singura.Dar ce tot visez?In loc sa tot spun vorbe in vant mai bine as incerca sa repar greselile prezentului.Oricum..trecutul nu e va schimba..amintirile vor ramane mereu in mintea mea..nu o sa le pot scoate niciodata..

You Might Also Like

4 Curioşi

  1. Pastreaza-ti amintirile vechi, dar nu-ti fie teama sa iti faci altele noi:).
    Trebuie as ne acceptam trecutul asa cum e, pentru ca nu il putem schimba. Nici pe viitor sa nu punem mare pret, pentru ca ne-am putea trezi cu toate visele si planurile spulberate:(. Mai bine sa traim clipa prezenta, pentru ca o sa treaca si o sa ne fie dor de ea:). Imi place postarea: un subiect controversat, descris atat de frumoos!<3

    Dee'

    RăspundețiȘtergere
  2. Trebuie sa ne bucuram de fiecare clipa a prezentului si sa uitam trectului.Fiecare dintre noi avem o greseala in trecut..de asta trebuie uitatata.M-am indragostit de blogul tau:x

    RăspundețiȘtergere
  3. Te eliberezi DAND Drumul! Intelegand lectia pe care trebuia sa o intelegi si folosind-o pentru a crea un prezent mai bun si implicit un viitor mai bun. Poate ca nu ai cum sa uiti trecutul si nici nu cred ca este lucrul cel mai bun de facut pentru ca trecutul tau este parte din tine dar este absolut esential sa-ti intelegi trecutul si sa nu traiesti in el.

    RăspundețiȘtergere
  4. @Dee':Asa e..multumesc de sustinere...im your bigest fan!

    @Lor3:Multumesc lore...:x..

    @Danyela:Intotdeauna m-ai sustinut si multumesc pentru asta..>:D<..

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact