>

Open my heart..:)

09:04 Raisa
Intotdeauna mi-am deschis inima in fata celui care a vrut sa patrunda in ea.Intotdeauna i-am iubit pe cei care au facut la fel...dar am cazut intr-o capcana.Am crezut intr-un om..care de-a lungul timpului imi sapa groapa..dar am iesit din ea.Doar capul sus si privirea inainte..asta-i tot ce conteaza.Nu ma mai intereseaza de parerile lui,de inima lui..de tot ce apartine de el.Acum imi voi deschide si mai mult inima pentru alte persoane...dar nu numai inima,ci si ochii.Trebuie sa ii am deschisi..sa nu mai pic in capacane.Asta nu pot schimba..intotdeauna am avut incredere oarba in persoanele pe care le iubesc.Desi stiu ca doare..asta e viata,nu pot sa-i poruncesc destinului sa se schimbe.nu pot sa-mi schimb soarta.Poate soarta mea va fi aceea de a ajuta oamenii si ei tot timpul sa imi intoarca spatele..poate se va intampla.Nu pot sa spun decat ca..this is the life..:]
                                                                    

You Might Also Like

6 Curioşi

  1. Asa e..oricat am incerca unele persoane nu ne accepta,si ne ignora.Frumos post:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu zambetul pe buze si cu capul sus,
    Vei ajunge intotdeauna unde ti-ai propus!

    >:D< Imi place postarea<3

    Dee'

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact