>

On my way..:]

09:12 Raisa
De acum imi voi urma propia cale.Nu o sa ma mai uit la altii care vor sa ma indrume pe calea gresita..nu imi mai pasa.Oricat as incerca nu se vor multumi cu nimic,nimeni nu ma va asculta.Atunci ce rost mai are sa incerc?Voi dobori zidul asta care ma impiedica sa fiu fericita,il voi sparge in bucatele.Rafturile cu amintiri vor fi curatate de praf,si voi arunca tot ce nu imi mai este de folos....voi face loc pentru altele noi.Stiu ca inca nu sunt sigura de ceea ce vreau sa fac,dar voi fi.Mi-am pus acest gand in minte si nimeni nu ma va impiedica sa imi ating scopul.Calea pe care o sa mi-o aleg nu va fi una plina de ruine,amintiri neplacute si ganduri sterse.Va fi una plina de veselia si lacrimi de inger.Stiu ca poate,ar fi imposibil sa o iau de la capat,dar o sa incerc.Nimeni nu e perfect,toti avem cateva impuritati,care pot fi corectate.Tind sa ajung spre perfectiune,desi stiu ca nu o pot dobandi niciodata,macar sa incerc.As vrea sa..alerg din nou desculta in mijlocul strazii,aruncadu-mi sandalele,sa simt cum fericirea curge pin mine,ca nu are gauri de iesire..si stiu ca se va putea.Sa fiu inconjurata de fericre e visul meu,sa traiesc intr-o lume in care ura nu exista.

You Might Also Like

1 Curioşi

  1. Imi place!:) Si eu aveam un vis asemanator si mi-am facut lumea mea. Si o duc peste tot pe unde merg si eu. Si o instalez peste tot pe unde stiu ca e nevoie de ea. :)

    Dee'

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact