>

Morning rain..:[

09:29 Raisa
                                                                          
M-am trezit brusc..mii de ganduri m-au traznit dintr-o data.:ce sa fac azi?oare sunt libere fetele?Si cand ma uit pe geam..vad o ploaie mai crunta ca niciodata.Pamantul ud absoarbe din rasputeri apa de demult dorita..iar eu...ma intristez....pentru ca azi iara o sa imi petrec o zi fara rost intre patru pereti.Adica nu chiar fara rost!Exista acest blog care este o carte deschis pentru sufletul meu..acest blog inseamna penru mine foarte mult.Deci..sa revenim la subiect..morning rain.Parca nu as fi dorit-o.Mi-as fi dorit sa fie inca o zi cu soare,senina si fara un nor pe cer..dar sigur,o sa am alta ocazie pentru aceea zi perfecta.Si totusi de ce?De ce ploua dintr-o data?Poate ca pamantul avea mult prea mare nevoie de apa..ca si noi...

You Might Also Like

0 Curioşi

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact