>

Mesaj pentru Deea,Ioana si Giuly,cele care m-au sprijinit mereu!

14:25 Raisa
Draga Deea..ai fost cu mine mereu..si la bine si la rau..de cand ne-am cunoscut era scris ca urmam sa fim cele mai bune prietene..dar unele situatii ne-au facut prietenia sa dispara pe parcusul clasei a 5-a:[.Dar important e ca ne-am revenit si ca suntem BFF acum..In aceea vara..soarele a rasarit din now intre noi..si sper sa nu mai apuna niciodata>:D<..Fara tine,totul ar fi trist si plictisitor..si sti ca ador sa te fac sa razi:x..Te pup Deea si sa sti ca intotdeauna vei ramane o persoana foarte importanta pentru mine..Mi-ai marcat aceasta perioada a vietii>:D<

Draga Giuly..noi suntem BFF din clasa a 6-a..prima data erai si mai draguta si mai buna la invatatura decat mine..in clasa a 5-a s-au intamplat o gramada de lucruri neplacute intre noi.Dar de cand esti prietena cu Deea,m-am apropiat de tine si mi-am dat seama ca sub aceea carapace de fata serioasa si dura se afla defapt o fata draguta,glumeata si hazlie:).Fara tine e foarte foarte plictisitor..si nu avem idei asa geniale ca si ale tale.Giuly,si tu,la randul tau mi-ai marcat aceasta perioada a vietii.A si inca ceva:ador sa ma uit cu tine la filme horror>:D<!

Draga Ioana..esti Cool,Super si frumoasa..In clasa a 5-a nu mi-a placut de tine deoarece erai asa de retrasa!Dar si cu tine s-a intamplat la fel..te-ai imprietenit cu Deea si de atunci totul s-a schimbat intre noi..esti super cool si + ca ne aperi de baietii care is cam..ma rog:)).Si tu ne dai expresii atat de cool si misto!Fara tine e..nasol!Pur si simplu nu ne simtitm complete fara tine..daca lipsesti parca tot cerul pica pe mine,iar clasa pare atat de goala!Te iubim Ioana..mi-ai marcat viata cu adevarat..te iubim pur si simplu ca existi>:D<

                                                                       

You Might Also Like

0 Curioşi

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact