>

Lost...

09:10 Raisa
                                                                           
Cine sunt?Si cum am ajuns aici?Stiu cine sunt..sunt o fata pierduta,fara sperante si in cautarea fericirii.Nu ma pot orienta,vad doar imagini cu mine nefericita..de ce?Nu vad nici o luminita la capatul acestui tunel,ma deplasez incet,apoi fug..fug pentru ca nu stiu unde ma aflu.Aud doar hohote de plans dar si rasete si glume spuse din fercire..pana cand cineva ma prinde de mana..si ma vad intr-un loc ciudat,fara nimeni in jurul meu..doar un lan de grau inalt pana la brau.Caut disperata dupa ajutor,tot ce vad e orizontul si acest lan de grau nesfarsit.Unde ma aflu?Cine m-a adus aici?Strig disperata dupa ajutor dar nimeni nu imi raspunde,doar o pasare arunca un biletel ciudat,mototolit..il desfac incet si citesc:,,Te-am iubit candva,acum doar amintirile ma mai trezesc la realitate,simt ca plutesc pe un nor,dar ma lasi sa cad"...acum mi-am adus aminte:acest biletel l-am scris,iar apoi l-am auncat la gunoi spunand ca nu mi-l mai trebe..nu trebuie sa afli de el.Dar totusi unde sunt?Vad o scorbura intr-un copac..fug si ma arunc in ea.Si dintr-o data ma trezesc la birou,cu ochii plini de lacrimi.Se pare ca am calatorit un moment in mintea mea,iar acel porbumel erai tu..am fost pierduta in amintiri...

You Might Also Like

2 Curioşi

  1. Vine un moment in care toti ne ratacim si ne pierdem in propiile noastre iluzii.Foarte mult m-a impresionat aceasta postare.Bafta in continuare la scris:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Cat de frumos!:)
    E usor sa ne pierdem prin propriile ganduri, insa, din pacate, nu toate sunt senine si optimiste:(.
    Emotionanta postarea, imi place!:)

    Dee'

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact