>

The limit...:]

10:03 Raisa
Limita..acel sentiment caleidoscopic care te inconjoara peste tot.Nu poti sa traiesti fara el.Cand te gandesti ca ti-ai atins limitele,esti epuizat si foarte incordat..atunci nu ai chef de nimic.Eu imi cunosc limitele..dar le ignor.Nu vreau sa ating acea bariera care ma opreste sa fac un lucru care nu mi-l doresc.Bariera aceea nu poate sa existe.Nu pot sa imi ating scopul doar oprindu-ma in fata acelei bariere si asteptand o bucata de speranta.Nu pot sa simt ca exist cu acea bariera prezenta langa mine care imi spune:,,Gata s-a terminat..te opresti aici"nu pot sa accept asta.Limita nu exista..sau limita mea e moartea.Nu pot s-o accept langa mine..nu e o prezenta placuta..nu-mi place sa stiu ca aici s-a incheiat basmul care ma tine treaza in fiecare zi.Si de ce spun asta?Pentru ca imi iubesc povestea de viata care ma inconjoara peste tot.Iubesc acel basm si acea cheie care imi deschide usile pentru un viitor mai bun.Nu pot sa pierd..m-am chinuit atat.Si eu pot fi ca si cerul,,fara limite.Bariera aceasta se poate evita usor..sarind peste ea.Nu pot sa ma las cuprinsa de frica limitei nici sa ma las descurajata spunand ca asta e limita mea.Desi toti avem o limita..eu le cunosc..si pur si simplu..le ignor!

You Might Also Like

0 Curioşi

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact