>

Let it be..:]

09:46 Raisa
Lasa totul asa...lasa totul nemiscat si neatins.Vreau sa raman blocata in prezent,nu vreau sa ma misc.Vreau sa se intample totul iar si iar..la nesfarsit.Desi nu poti opri timpul in loc,tu ma poti schimba.Stiu ca nu e suficient sa cer si sa sper..am nevoie de fapte,dar vreau sa raman alaturi de tine.Vreau sa fim prinsi in acest joc,sa dam cu zaruruile la nesfarsit.Desi soarta mea e decisa,as vrea sa o pot schimba.Nu  vreau sa devin o marioneta a timpului si sa fiu aruncata intr-o lada veche cu papusi de care nici o persoana nu mai are nevoie.Desi va veni un timp in care frunzele copacilor vor cadea si trupurile lor de lemn vor deveni reci si neatinse,toata lumea va deveni un sicriu..lasa-ma sa ma bucur.Lasa-ma sa dansez in ploaie,nu vreau sa astept pana ce va disparea furtuna.Stiu ca toate visele mele se vor indeplini mai mult sau mai putin,stiu ca toate sperantele mele se vor narui in marea de amintiri..dar tu..nu pleca.Ramai cu mine,fi alaturi de mine,hai sa traim impreuna timpul ramas.Desi stiu ca totul e doar un vis,vreau sa patrund mai adanc in el..sa ii aflu toate drumurile si sa strabat cu bine acest labirint nesfarsit al vietii mele.Vreau sa primesc cheia ce va deschide poarta inimi tale si sa fiu cu tine mereu..Let it be:]

You Might Also Like

0 Curioşi

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact