>

Leapsa 6

09:27 Raisa
                                                                                        
Leapsa e primita pe blogul 1001 zile de vacanta si pe blogul ganduridecopila de la Danyela.Mersii de leapsa.>:D<

1.Luati cartea cea mai apropiata,deschideti la pag 18 si scrieti aici randul al patrulea.
R:Andrei se interesa de o multime de lucruri:de atmosfera de scoala...etc:))

2.Fara se verificati cat e ora.
R:8:30 =))

3.Verificati!
R:9:18:))

4.Cum sunteti imbracata?
La ora asta..in pijamale.:D

5.Inainte de a raspunde la acest chestionar..la ce va uitati?
Pe geam:))

6.Ce zgomot auziti inafara calculatorului?
Drujba aluia care lucreaza afara.

7.Cand ati iesit ultima data si ce ati facut cu ocazia respectiva.
Ieri..am iesit la plimbare cu prietenii.(ceva normal)

8.Ce ati visat ieri noapte.
Nu-mi amintesc.:D

9.Cand ati ras ultima data?
Acum:))

10.Ce aveti pe pereti in camera unde sunteti?
Postere si o plasma:))

11.Daca ati deveni milionar peste noapte,ce ati face cu banii?>
As dona in scop caritabil si mi-as lua 5 magazine de haineee:))

12.Care este ultimul film pe care l-ati vazut?
Habar n-am:))

13.Ati vazut ceva neobisnuit azi?
NO

14.Ce parere aveti despre acest chestionar?
Its too long..but i like it:D

15.Spuneti-mi ceva ce nu stim inca.
Ce nu stiti?

16.Care ar fi prenumele copilului dumnevoastra daca ar fi fetitita?
Patricia

17.Care ar fi prenumele copilului dumnevoastra daca ar fi  baiat?
Alex :x Clar cel mai frumos nume!

Si gataa ca m-am saturattt de leapsa.
Leapsa merge catre:                                              Dee'
                                                                             Kyky
                                                                            Zuza

You Might Also Like

2 Curioşi

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact