>

Incredere oarba..

08:18 Raisa
Am avut incredere deplina in tine.O incredere oarba cara m-a dus la marginea prapastiei.Credeam ca tii la mine si ma indrumi pe calea fericirii.Credeam ca daca te prind de mana nu voi avea nici o grija..visam cu ochii deschisi.Sperantele mele nu aveau limite..si se pare ca asta te-a deranjat.Te-a deranjat ca sunt doar eu,ca sunt sincere..vroiai sa fiu perfecta.Dar uite ca nu e asa..m-am trezit din acest vis patat cu rugina si simt ca aceasta sunt eu..fara tine in viata mea.Fara minciunile tale fara sens si fara lacrimile varsate pentru tine..sunt doar o fata normala.Acum nu te mai pot ierta..dar mi-ai marcat cu NEGRU aceasta perioada..sunt dezamagita.Cand ma gandesc la tine imi simt inima batand in piept..si nu de nerabdare sa te vad..ci de tristete ca am fost..odata..acea fata care nu te lasa niciodata sa pleci..te tinea langa ea.Dar s-a terminat..nu maii sunt aceeasi..am realizat ca oricat as incerca..tu vei fi mereu acelasi.
                                                                         

You Might Also Like

2 Curioşi

  1. Exista oameni care au mai multe fete. Si ajung sa nu se cunoasca nici ei.
    Emotionanta postarea... si trista:(

    Dee'

    RăspundețiȘtergere
  2. @Dee':Da..asa e..e trista.Multumesc de sustinere:):x

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact