>

Iluzii si vise..

10:04 Raisa
                                                                               
Lasa-ma sa le traiesc pana nu se spulbera in marea de multime..lasa-ma sa visez pana cand nu o sa fiu constienta ce e in jurul meu.Nu poti sa fi atat de crud incat sa-mi spulberi visele..sa nu ma lasi sa le traiesc.Visele sunt esentialul in viata mea..daca nu as avea vise,as fi un om de nimic,nu as rezista in lumea asta fara un vis...fara o iluzie sau o fantezie..sunt libera sa visez..libera sa-mi fac iluzii..desi stiu ca sunt imposibile,eu le vreau..le vreau aproape de mine..pentru ca la un moment dat in viata..din asta traiesti..atunci cand realitatea se spulbera si esti introdus inconstient in lumea viselor si a iluziilor..unde totul e posibil...unde nimic nu se naruie si nu esti aruncat intr-o lume a durerii..cum este in realitate...

You Might Also Like

3 Curioşi

  1. Foarte adevarat. :)
    "Visele sunt esentialul"...desi cate odata mai trebuie sa ne trezim din ele,dar mai bine asa ca poti vedea lume altfel prin ochii unui vis!

    RăspundețiȘtergere
  2. Fara vise nu esti om..asta e scris!..foarte frumos scri..:*

    RăspundețiȘtergere
  3. fredoom:X
    Esti libera sa faci ce vrei pentru ca tu decizi ce este mai bine pentru tine:*

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact