>

I want to dream again!

10:28 Raisa
Vreau sa visez din nou.Sa am acea senzatie ca nimeni nu ma va putea opri..ca sunt invincibila.Vreau sa trezesc din nou acea latura visatoare si fara girji din adancul inimii mele..dar oare..voi reusi?Voi reusi sa imi imaginez totul crezand ca e posibil?Voi reusi sa strabat fiecare coltisorul al lumii numai cu ajutorul viselor?Cand imi va fi mai greu..visele sa ma ajute?Nu stiu..dar o sa incerc..incercarea moarte n-are.Si totusi..toata lumea are vise.Si eu am un vis..dar nu stiu daca se va indeplini pana la final..oare isi va atinge scopul?Cred in ele dar nu pot trai doar din vise.Nu pot sa ma bazez doar pe vise..ce e frumos repede trece.Daca ma bazez si voi trai din ele..totul se va prabusi ca un castel din nisip.Trebuie sa am incredere in mine..dar visele ma vor ajuta sa fiu acea fata vesela si optimista..care nu se lasa usor din totdeauna.Nu pot sa fiu trista vesnic..altfel nu o sa imi mai indeplinesc scopul.Si am nevoie de scopul acela..nu pot sa il ingrop dupa ce mi-am facut atatea iluzii..sper ca intr-o zi sa imi revin.Dar pana atunci..o sa visez cu ochii deschisi..o sa stau ore in sir intinsa pe covorul moale de catifea..uitandu-ma la tavan,visand ca intr-o zi va fi la fel.Dar cand va veni acea zi mult asteptata?Voi fi vreodata fericita?

You Might Also Like

4 Curioşi

  1. Visatoare'o vei fi fericita atunci cand tu te astepti mai putin...Si da nimic nu este vesnic!
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. fericirea este in viata de zi cu zi trebuie doar sa o observi, fericirea este in lucrurile marunte.
    Visele iti dau aripi, se spune ca oamenii fara vise nu au nimic.
    crede si lupta pt visul tau!

    RăspundețiȘtergere
  3. @Danyela:Multumesc ca ma sustii intotdeauna:*

    @Zuzaღ :Da,asa e o sa cred si o sa lupt pt visul meu.Multumesc:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Idem Danyela!:) Nimic nu dureaza la vesnicie>:D<.
    Fericiera e peste tot, trebuie doar sa o gasim!:)

    Dee'

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact