>

I don't belive in fairytales..:]

10:12 Raisa
Numai sunt un copil..numai sunt un copil care crede mereu in basme.Nu mai sunt aceea la care ii era frica de zmei si balauri..viata mea s-a schimbat.Eu cred doar in prietenii mei,in realitate..nu mai sunt ceea ce am fost.Mi-am deschis aripile si acum pot sa vad lumea cu alti ochi..ochii care stiu ce e ingrijoararea,teama si sinceritatea.Mereu am vrut sa raman un copil..am vrut sa raman aceeasi,sa cred ca in lumea asta nu exista tristete si ura,nu exista girji..dar..inocenta mea si necunostinta copilului din mine a murit.Toti facem cate o greseala in trecut sau in viitor.Pot sa-mi port singura de grija acum..nu mai trebuie sa merg sa plang la parinti pentru orice..miam deschis aripile.Pot sa imi dau seama ca toti avem propia cale,ne-o facem singuri..nu ne-o fac altii.Pot sa-mi dau seama ca nu merita sa ma bazez pe ceilalti,oricum tot voi fi tradata.Am alti ochi,alt simt al mirosului..pot sa miros frica.Acum..cand imi e frica tremur..pe cand..atunci plangeam.Nu mai are rost sa-mi vars lacrimile pentru cine nu merita..am invatat asta.Dar copilul din mine mereu va fi prezent,acel inger spulberat de vise va fi mereu cu noi.Nimeni nu ne condamna..dar uneori vrem sa ramanem copii..cu inocenta si cu puritatea lor..vrem sa traim vesnic acea poveste..acel basm care nu se va sfarsi niciodata.

You Might Also Like

6 Curioşi

  1. Sincer...chiar imi place cum gandesti si ma bucur exista oameni ca tine...sa nu te schimbi niciodata atata timp cat te simti bine in pielea ta...bvooo

    RăspundețiȘtergere
  2. Eh...vezi tu in felul asta ne maturizam!
    Mie una imi lipseste inocenta copilariei si ravnesc dupa ea chiar daca ,,am crescut''...:)
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. asa este, toti ne dorim sa ramanem copii la un moment dat dar nu se mai poate.
    In timp te vei schimba si mai mult...

    RăspundețiȘtergere
  4. Superb:x Imi place la nebunie:x
    Te astept si pe la mine, sa schimbam pareri:d
    Poate ne afiliem daca vrei..:D
    Am un blog de poezie:D
    Te astept>:D<

    RăspundețiȘtergere
  5. Mie toată lumea îmi spune că sunt prea copilăroasă şi că ar fi cazul să mă maturizez...
    Da' mă doare pe mine undeva de ce zice lumea:)).
    Nu e aşa? Dacă mie îmi place aşa cum sunt ce treabă au ei?
    Foarte sugestivă poza!:) M-ai făcut să-mi doresc să vină iarnaaaa!:))

    Dee

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact