>

Hai cu mine..:) (Poezie la minut:]]...)

14:11 Raisa
Stii..asta-i viata..cu tristeti si bucurii.O poezie de a mea(compusa la minut:]]..) Hope you like it:-*


Acum stai si plangi si iti pare rau
Dar eu te-am iertat..si mi-a fost greu
Dar intr-o zi vei vedea
Ca am si eu inima mea...


Si sti,zilele trec fara rost
Haide sa uitam ce-a fost!
Hai cu mine,lasa greul
Si fi curajos..lupta-te cu raul


Nu asculta de gura lumii
Chiar daca insista unii
Lasa-i sa tot vorbeasca
Pana la urma nu-i prea intereseaza


Vezi...toata lumea tace..
Lacrimile tale sunt mii de ace
Nu mai plange..hai cu mine
Si sa vezi..o sa uite de tine.


Nu prea am multe idei:))..Am facut-o pe moment..as vrea sa fac mai multe poezii-dar stiti cum e..insipiratie.Kiss all:-* hope you like it!!


                                                         







You Might Also Like

0 Curioşi

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact