>

Ganduri in miezul noptii..

11:21 Raisa
Ma intreb de multe ori..seara cand ma mai trezesc..cine sunt eu?Cum am ajuns sa imi fac un blog.,cum pot sa gandesc asa?Nu stiu cum..dar imi place.Vreau sa am vise..sa le traiesc aici..nu cred ca mi-ar trebui altceva.Ma gandesc de multe ori..de unde am atata curaj sa le infrunt pe toate?Cum am resuit sa trec peste lucrurile grele din viata mea?Ambitia ma face sa cred ca nu sunt singura..ca inca mai am pe cineva..pe prieteni.Ma plimb nestiind pe unde..ma plimb..pe o campie..uitata de lume..dar cu multe persoane in jurul meu.Nu stiu ce cred..nu stiu ce gandesc..doar urmaresc miscarile si vorbele lor si imi dau seama ca nu ma vor printre ele.As incerca sa scap..dar cand vreau sa fug,o persoana dulce si blanda ma tine de mana..este mama.Nu mai vreau sa stau aici..dar ea ma strange in brate si ma face sa raman inca cateva ore.Ma plimb din nou..si vad un zid de ciment..cu multe lacrimi adunate pe el,cu picaturi de sange si durere.Multe lucruri neintelese ma curpind in aceste ganduri..multe lucruri de care eu nu imi dau seama,nu imi dau seama ca le realizez.Daca ceea ce imi doresc se va putea indeplini candva..as considera-o o minune.Si de multe ori..in miezul noptii in vin in gand urmatoarele cuvinte:N-o sa uit ceea ce sunt,o sa ajung ceea ce visez,o sa iubesc ce imi place,o sa uit ceea ce ma doare,o sa uit ceea ce mi se greseste,o sa fiu buna cu cine merita si rea cu cine trebuie.

You Might Also Like

3 Curioşi

  1. Cât de drăguţă e poza!:x
    Super postarea!

    Dee

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte tare e incheierea.Imi place foarte mult cum scrii..tine-o tot asa.P.S:Foarte faina imaginea:))

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact