>

Felinarele se sting..

09:15 Raisa
In inima mea..am 4 felinare.Felinarul iubirii,felinarul ambitiei,felinarul inteligentei si felinarul viselor,care deja incep sa se stinga.Se sting pentru ca nu mai au din ce trai..nu le mai ofer  acele gustari zilnice pentru a se hrani.Nu pot sa ma concentrez asupra lor..iar ele se sting.Daca se sting..inima mea va fi intunecata..si va ramane doar un organ vital..care nu ajuta decat sa respir..sa imi traisesc minutele ramase.Daca as putea da timpul inapoi..as fi plina de vise si de iubire.Dar la un moment dat..toate dispar.Nu inteleg cum de..am ajuns sa mi se naruie toate visele,sa fiu ignorata si ambitia sa nu mai scanteieze.Nu pot sa ma gandesc cum..acum cateva saptamani eram cea mai optimista..dar dupa ce ai plecat tu din viata mea..totul s-a naruit.De ce?De ce nu te pot uita?De ce totul imi aminteste de tine?Amintirile sunt cutitele care imi ransesc inima..si odata cu ele se sting si felinarele.Trecutul nu ma lasa sa fiu fericita..iar viitorul ma asteapta cu bratele deschise urandu-mi o noua zi.Pot sa am incredere in el?Pot sa fiu sigura ca viitorul meu va fi unul fericit?Nu..nu pot.Nu pot sa am incredere doar in prezent..si sa cred ca odata..candva felinarele mele vor lumina cum au luminat si inainte..imi vor lumina calea.

You Might Also Like

2 Curioşi

  1. Fiecare avem amintirile noastre,probleme noastr si sufletul nostru.Dar cu capul sus si privirea inainte vom putea trece peste orice problema.

    RăspundețiȘtergere
  2. @Lor3:Da..dar putem trece peste ele:*

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact