>

Cu talpile goale..

08:39 Raisa
Pasesc cu talpile goale prin iarba...vantul mi le adie..si nu imi pasa daca ma vede toata lumea..eu asta vreau!Fug desculta pana pe asfalt si imi arunc sandalele..sunt mai fericita ca oricand.Toata lumea intoarce capul sa vada o fata desculta umbland pe betonul pustiit al orasului.Si ce-i cu asta?Sa umble si ei..sau le e prea rusine pentru ca..daca nu ar avea pantofi,adiadasi etc taliple lor ar fi murdare?Nu-mi mai pasa de nimeni si alerg spre tine..ma astepti cu bratele larg deschise..dar cand ajung in dreptul tau..dispari.A fost doar o iluzie,nu mai pot misca,incerc si nu resuesc.Dar dintr-o data cad pe patul meu moale umplut cu perne:)..se pare ca a fost doar un vis,un vis care mi l-am dorit atat de real..sa fi fost langa tine,sa te pot imbratisa.Dar se pare ca nu a fost sa fie..ma ridic si ma aranjez zicandu-mi:,,Incepe o noua zi..hai sa vedem ce se mai intampla azi"

                                                                  

You Might Also Like

0 Curioşi

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact