>

Colivie deschisa..:]

09:36 Raisa
Usa coliviei mele s-a deschis.Gratiile care ma tineau captiva nu mai exista!Acum pot sa ies si sa zobr in lumea mea,increzatoare si plina de fericire.Numai exista acele gratii de care ma izbeam mereu,incercand iar si iar sa ies.Izbindu-ma imi provocam rani de una singura,iar aripile mele se taiau in acea colivie.Dar oare cine m-a prins acolo?Cine a fost acel om,care nu a avut suflet si ma tinea captiva?Aveam de mancare,aveam apa..dar nu eram fericita.Acum,pot sa respir aerul proaspat al brazilor,pot sa zbor pana la nori,pot sa ma asezi pe ei stiind ca nimeni nu ma va lasa sa cad.Pot sa dobor tot si sa incerc de la inceput.Pot sa cant stiind ca nimeni nu ma va critica.Prietenii mei vor fi iar langa mine si ma vor sustine,voi alerga iar desculta pe asfaltul fierbinte al dupa amiezii.Simt ca prind mai multa putere,numai sunt slabita de jocurile tale,nu imi mai pasa..te-am putut uita!Stiu ca atunci cand te voi vedea imi va fi greu,dar ma voi obisnui.Imi iubesc starea si nu mai vreau sa scap niciodata din ea,vreau sa fiu libera si fara griji ca un copil.Desi stiu ca nu se va putea intampla,ma bucur cat mai pot si imi zic mereu:de cate ori ma vei privi cu ura si manie,de atatea ori iti voi zambi cu simpatie!

You Might Also Like

2 Curioşi

  1. Superb e puţin spus!:x Cât de optimist şi de magnific, mai ales ultimele rânduri.
    M-am îndrăgostit de postarea asta, mă reflectă în totalitate!:x

    Dee

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumos:X...iti iubesc postarea...felul in care gandesti si le spui lucrurilor pe nume este minunat...nu exista cuvinte in lume sa explice cat de frumos ai scris...chiar imi place...

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact