>

Blocked in my mind..:]

08:45 Raisa

                                                                               
Si stiu ca nu ai nici o cale de scapare...esti in mintea mea.Esti acolo unde toate amintirile se intalnesc..acolo de unde nimeni nu te poate scoate.Amintirile te ranesc,te strafulgera..si nu ai scapare.Vreu sa iesi..dar totul imi aminteste de tine.Simt ca sunt prinsa intr-o capcana si de ce nu pot sa ies?Care e strategia ta?Vrei cumva sa intri sa vezi ce se intampla in mintea mea..?Deja ai intrat..esti blocat acolo si nu te mai pot scoate..nu stiu unde esti..te plimbi nestingherit si neincrezator provocandu-mi durere..de ce?Nu stiu unde te afli..dar pot sa te simt.Zidul nostru s-a prabusit,numai suntem decat doi straini privind unul la celalt...cand te vad pe strada ma fac ca nu existi.Doar capul sus si privirea inainte,dar atunci..inima imi bate mai puternic ca oricand..ii simt bataile.Parca ar vrea sa iasa din pieptul meu odata cu tine..parca vrea sa zboare..sa prinda aripi.Dar totusi de voi uita odata..si toate visele cu tine se vor prabusi in marea de amintiri..se vor sterge cu un burete si totul va reveni cum a fost.Inca cred in asta..

You Might Also Like

6 Curioşi

  1. Sunt unele persoane care numai cu vointa puternica le putem scoate din inima si din mintea noastra.Frumoasa postare.:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Uneori trebuie să ne lăsăm gândurile să zboare pe mealugurile amintirilor:).
    "Acum suntem doi străini"... De fiecare dată mi se pune un nod în gât când aud(citesc) cuvintele acestea. Şi nu e pentru că am simţit-o pe pielea mea(chiar deloc), însă sunt nişte cuvinte foarte intense. Iar în postarea ta, au efect maxim! Aproape că am plâns... şi nu plâng din orice, crede-mă!

    Dee

    RăspundețiȘtergere
  3. Din pacate amintirile vor face mereu parte din noi:)
    Frumoasa postarea!

    RăspundețiȘtergere
  4. Da..unele persoane trebuie sa fie acolo..in mintea noastra chiar daca avem de suferit cu asta.:(

    RăspundețiȘtergere
  5. @Andreea:Multumesc..chiar asa e.Imi va dura ceva timp pana voi scoate aceasta persoana din mintea mea.

    @Dee:Vai..multumesc..sincer m-am emotionat foarte tare cand am citit comentariul tau..multumesc din suflet

    RăspundețiȘtergere
  6. @Danyela:Multumesc danyela pentru tot..pentru sustinere si momentele frumoase pe care le aduci in viata mea:*

    @Cristina:Da..asa e..Multumesc:*

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact