>

Another way to breath...:]

09:44 Raisa
Doar o suflare ma da de gol.Si imi doresc sa pun capat acestui cosmar care nu ma lasa sa zbor..imi taie aripile.De ce oriunde merg te intalnesc?De ce nu ma lasi sa stau linistita?Trebuie sa ma inconjori si sa nu ma mai lasi sa ies?Vreau sa stau departe de tine..sa fiu alta persoana.Nu pot sa fiu eu cu tine langa mine.Simt ca inima imi iese din pipet si ma pierd..ma pierd in mintea mea si nu mai pot sa ies.Stau nemiscata si simt ca tot se intoarce impotriva mea...toate sperantele mele se naruie.As putea sa opresc asta?As putea sa invat sa respir in alt mod fata de cel normal?De ce..?De ce nu pot sa ma concentrez si ma gandesc doar la tine?Vreau sa te dau uitarii..sa te inchid cu un lacat mare in mintea mea..sa nu mai patrunzi si in inima..sa adancesti cutitul in rana.Poti sa dispari..sa te pierzi in ceata din inima mea.Acum..stiu ca e prea tarziu sa ti-o spun..dar nu am nevoie de tine in viata mea.Pur si simplu NU!Nu mai vreau sa fim iar ca la inceput..sa marchezi din nou viata mea.Inima mea te va da uitarii intr-o zi...si stiu ca pot.Nimeni si nimic nu ma va putea opri.Voii cauta..o alta cale sa respir.
                                                                 

You Might Also Like

2 Curioşi

  1. Superb!:)
    Tu respiri prin simplul fapt că le faci oamenilor ziua mai bună cu postările tale!:) Pentru mine, blogul meu e un alt fel de a respira. :x

    Dee

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte tare postarea.:xImi place

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact