>

Amintiri..

10:55 Raisa
Ma rascolesc amintirle.Am doar trei cuvinte de spus:fericire,primul trandafir,prima dragoste.Inca visez la ea,fug nebuna dupa amintiri..cersesc la fiecare colt dupa o amintire frumoasa..plang acum dupa ele.Dar nu le mai pot lua inapoi.Invat din mers ca fericirea nu dureaza prea mult..desi acum sunt foarte fericita.:]..am avut si momente in care am fost invinsa de teama si de suparari..Dar ce rost are?Pentru ce sa fi suparat?..Desi prima dragoste nu se uita niciodata,tu ai amintiri..desi as prefera sa uit toate amintirile mele urate..sa incep cu altele noi.Dar am si mutle amintiri frumoase,care ma vor urmari pana in ziua in care nu voi mai fi!
                                                                    
                                                                

You Might Also Like

0 Curioşi

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact