>

Am crescut..:]

10:03 Raisa
Am crescut...acea fetita draguta cu codite prinse in varful capului a crescut.Acea fetita care credea ca toata lumea din jur ii vrea binele si-a dat seama ca defapt ceilalti o urasc mai tare de cat credea.Fetita care credea ca toata lumea e a ei si care fugea ore in sir dupa un fluture si-a dat seama ca ea e o insecta fata de ceilalti.Acea fetita care credea ca e o printesa si care statea si se juca ore in sir cu papusile a disparut.De la 7 ani mi-a fost foarte clar..sunt doar o slujitoare ce trebuie sa ii multumeasca pe altii.Dar de ce?De ce voi vreti totul si voi nu dati nimic?De ce mi-ati naruit visele cand inca le puteam trai?Dar degeaba..raul a fost facut.O fetita mica,intinsa pe asfaltul rece al cartierelor,plina de vanatai si lovituri.In jurul ei 5 copii se uita mirati si se intreeaba daca a murit..dar o lacrima ii curge pe fata si spune:vreau la tata!.Acel moment nu o sa-l uit niciodata..acum m-am transformat,mi s-a transformat totul,dar acei ochi plin de lacrimi vor ramane verzi si umezi intotdeauna!                                                             

You Might Also Like

0 Curioşi

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact