>

10 motive prntru care merita sa fi fericit!

10:50 Raisa
~Pentru ca maine e o noua zi..cu tristeti si bucurii
~Pentru ca exista persoane care intradevar tin la tine
~Pentru ca si tu iubesti unele persoane
~Pentru ca lumea e asa frumoasa:x
~Pentru ca iti place ceea ce faci
~Pentru ca in fiecare zi ai ceva nou de facut si de descoperit
~Pentru ca viata iti ofera multe surprize
~Pentru ca in fiecare zi incepi o noua aventura
~Pentru ca ai vise.
~Pentru ca respiri!                                                                    

You Might Also Like

2 Curioşi

  1. Nice nice nice!Am o intrebare...cum ti-ai facut yahoo pingbox pe blog?

    RăspundețiȘtergere
  2. poi am intrat pe yahoo la yahoo pingbox si l-am ediat,dupa aceea am luat html-ul si l-am pus pe blog.:)

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact