>

Cantatul la chitara..sau mai bine zis:activitatea mea zilnica

12:40 Raisa
Cantatul la chitara este pasiunea mea..si as vrea sa o descriu pentru voi in cateva randuri.:]
~Ca sa inveti sa canti la chitara trebuie sa sti gamele in primul rand.Dar ele nu te prea ajuta doar cand vrei sa faci solo-uri..Principalul chitarii sunt defapt acordurile.Ele trebuie invatate pe derost si trebuie schimbate repede,in functie de melodie.Ele nu se invata dintr-o data si nu se schimba repde,iti ia ceva timp pana inveti sa le schimbi si sa le practici.Dar dupa cateva luni(sau o luna,depinde)iti dai seama ca sunt foarte usoare si usor de manevrat.Dupa ce inveti primele cantece,vin batai de masura mai grele de exemplu:16/8,raggeaton sau country.Dupa ce inveti bataile principale,trebuie sa inveti si ciupiturile.Si ele sunt de mai multe feluri printre care si ciupitura simpla.Fara bataie cantecul nu poate suna.Bataia se face cu mana drerapta.Dupa mine,oricine poate invata sa cante la chitara singur sau cu un profesor.Mie imi place asa de mult chitara,deoarece la ea se poate invata aproape orice cantec.Sper ca nu v-am plictisit cu povestitul meu despre chitara dar eu iubesc acest intrument.Kiss all:-*
                                                             

You Might Also Like

0 Curioşi

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact