>

Topul celor mai horror filme O.O!

10:27 Raisa
Pe primul loc a iesit "Tacerea mieilor", regizat de Jonathan Lemme in 1991. Pelicula a avut un succes imens si datorita prestatiilor actoricesti ale lui Anthony Hopkins si Jodie Foster. Iata topul complet:

1. "Silence of the Lambs"
2. "Psycho"
3. "Halloween"
4. "Jaws"
5. "The Shining"
6. "Alien"
7. "Shaun Of The Dead"
8. "SAW II"
9. "The Orphanage"
10."The Exorcist"
11."Dracula"
12."American Psycho"
13."Evil Dead 2: Drad by Dawn"
14."Evil Dead"
15."The Lost Boys"

You Might Also Like

3 Curioşi

  1. Super tare topul,dar nu cred ca Silence of the lambs merita locul 1.Eu zic ca Saw 2 merita locul 1.Nu stiu..e pararea mea.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu zic ca e bun topul si nu mi se pare ca saw 2 ar merita locul 1.Felicitari Raisa pentru blogul tau!E extraordinar..o intrebare:cati ani ai?:D

    RăspundețiȘtergere
  3. Raspuns pentru Elisa:Nu eu am facut topul,l-am luat de pe www.cine-magia.com acolo sunt cele mai bune filme.

    Raspuns pentru Adina:Multumesc Adina!Intradevar am muncit mult la el ,dar a meritat.Si am 12 ani,fac 13 in 16.09 :)

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact