>

Ce este viata?Si cum o vad eu?

09:24 Raisa
Viata-cel mai frumos dar,cea mai frumoasa carte.Este o cale lactee a fiecaruia,care incepe cu un punct si se contureaza pana ce se..sfarseste.Viata este acel sirag de perle albe,care este frumos,dar uneori strange si pana la urma se rupe.Eu vad viata ca pe un dar pe care nu il putem refuza,un dar de la Dumnezeu.
 Si nu inteleg un lucru..de ce atatia oameni,si atatia tineri si-o iau?Ea trebuie traita pas cu pas,secunda cu secunda,minut cu minut..pana in ultima clipa in care toti suflam usurati si spunem:aici s-a incheiat.
 Dar nu toti putem sufla usurati..oamenii care mor in accidente,sau care mor in moarte cerebrala nu pot spune aceste cuvinte :[.Viata are si parti bune si parti rele,uneori ne aduce atatea bucurii incat vrem sa topaim de fericire dar,si atatea tristeti ca ne vine sa..ne-o luam.Niciodata nu as incerca,pentru nimic in lume sa imi iau viata,cel mai pretios dar din lume.
 Si daca suntem badjocoriti,si daca ceilalti ne resping,Dumnezeu nu v-a lasa lucrurile niciodata asa.Se intoarce roata,iar noi vom fi si mai avantajati daca nu vrem sa ne razbunam..Pentru ce razbunare?Razbunarea numai rau aduce,pentru ca exista roata vietii,si Cineva Acolo Sus ne vede si ne urmareste fiecare clipa.
 Asadar,dragi cititori..v-am spus cum vad eu viata..sper sa apreciati si voi acest dar atata de valoros pentru toti!

You Might Also Like

1 Curioşi

  1. Foarte frumos!Esti talentata,sper sa iti folosesti talentul in scop pozitiv.Foarte frumos.Felicitari!

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact